فعال سازی اینترنت سیمکارت همراه اول

چگونه اینترنت سیمکارت همراه اول را در گوشی فعال کنیم ؟

تنظیمات اینترنت همراه اول و فعال سازی اینترنت همراه اول و یکی از اصلی ترین اقداماتی است که مشترکین این اپراتور پس از خرید سیم کارت های همراه اول باید داشته باشند. چرا که این سوال که چرا اینترنت همراه اول پس از خرید سیم کارت همراه اول وصل نمی شود .یکی از سوالات رایج که بارها از سوی مشترکان این اپراتور مطرح می شود و پاسخ به این سوال که در صورت عدم رعایت مراحل دریافت تنظیمات اینترنت همراه اول، کاربران نمی توانند از اینترنت روی سیم کارت خود استفاده کنند.در اینجا روش فعال سازی اینترنت همراه اول را به شما عزیزان اموزش میدهیم.

همراه اول اولین اپراتور تلفن همراه کشور با بیشترین کاربر است. در سال های اخیر با پیشرفت های صورت گرفته در زمینه اینترنت، اینترنت 4G را با نام نوترینو معرفی کرده است که با استفاده از آن می توان از اینترنت پرسرعت بهره مند شد. با توجه به اهمیت بالای این موضوع تصمیم گرفتیم در این مقاله از مجری فا مگ به بررسی تنظیمات اینترنت همراه اول بپردازیم و نحوه فعال سازی اینترنت همراه اول در موبایل های اندروید و آیفون را به شما آموزش دهیم. پس اگر شما نیز به دنبال آموزش جامع و گام به گام مراحل فعال سازی اینترنت همراه اول و نحوه دریافت تنظیمات اینترنت همراه اول هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تنظیمات اینترنت همراه اول چیست؟

همراه اول پس از راه اندازی اینترنت خود در بسترهای 3G، 4G و 4.5G، آن را با نام اینترنت نوترینو معرفی کرد. پس در نظر داشته باشید که اگر از این نام استفاده شود به معنای همان اینترنت 3G، 4G و 4.5G است. برای استفاده از اینترنت همراه اول، بر خلاف سایر اپراتورهای ایران، ابتدا باید به یکی از روش های زیر نسبت به فعال سازی اینترنت همراه اول اقدام کرده و پس از دریافت پیامک مبنی بر موفقیت آمیز بودن اینترنت اقدام کنید. تنظیمات اینترنت همراه اول را از طریق تنظیمات گوشی موبایل اندروید یا آیفون خود اعمال کنید. به این ترتیب می توانید به راحتی از اینترنت رایگان همراه اول استفاده کنید و یا یکی از بسته های ارائه شده توسط این اپراتور را خریداری و استفاده کنید.

…. برای دریافت وام با سیمکارت 912 اینجا کلیک کنید ….

کد فعال سازی سیم کارت همراه اول

فعال سازی اینترنت همراه اول

همانطور که قبلا ذکر شد، در مرحله اول باید روش های فعال سازی اینترنت سیمکارت همراه اول را دنبال کنید. برای فعال سازی اینترنت همراه اول در سیم کارت های دائمی و اعتباری باید یکی از ۲ روش زیر را انجام دهید:

کد فعال سازی اینترنت همراه اول اینترنت همراه اول را از طریق پیامک فعال کنیددر ادامه به بررسی مرحله به مرحله دو روش ذکر شده می پردازیم.اولین کد فعال سازی اینترنت همراه دائمی و اعتباری

در روش فعال سازی اینترنت همراه اول را از طریق کد دستوری ارائه شده توسط همراه اول دنبال کنید. در این رابطه باید:

در مرحله اول به شماره تلفن همراه خود مراجعه کرده و سپس کد دستوری #231*10* را شماره گیری کنید.

حال در مرحله بعد پیامی مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که نشان می دهد نتیجه فعال سازی اینترنت همراه اول از طریق پیامک به اطلاع شما می رسد.سپس یک پیام متنی با شماره همراه برای شما ارسال می شود که نشان می دهد سرویس اصلی اینترنت شما با موفقیت فعال شده است.

اینترنت همراه اول را از طریق پیامک فعال کنید

اما راه دوم برای فعال سازی اینترنت همراه اول ارسال پیامک است. در این زمینه باید به صورت زیر عمل کنید:

ابتدا وارد اپلیکیشن پیامک موبایل خود شده و سپس یک پیامک خالی بدون متن به شماره 8088 ارسال کنید.در ادامه پیامی مانند زیر از سرشماری همراه اول مشاهده می کنید که حاکی از انجام موفقیت آمیز فرآیند فعال سازی اینترنت همراه اول است.

پس از فعال سازی موفقیت آمیز اینترنت همراه اول با یکی از روش های ذکر شده، نوبت به تنظیمات اینترنت همراه اول از طریق قسمت تنظیمات گوشی موبایل اندروید یا آیفون خود می رسد که به شرح زیر است: به بررسی این موضوع می پردازیم.

تنظیمات اینترنت همراه اول در اندروید و آیفون

در این مرحله می توانید به صورت دستی یا خودکار تنظیمات اینترنت را با توجه به مدل گوشی خود در گوشی هوشمند خود تنظیم کنید. دریافت تنظیمات اینترنت همراه اول از دو طریق امکان پذیر است:

دریافت تنظیمات اینترنت از طریق پیامک: زمانی می توانید از این روش استفاده کنید که تنظیمات اینترنت همراه اول برای تلفن همراه شما در دسترس باشد. در این روش می توانید مدل گوشی خود را از طریق پیامک ارسال کنید، تنظیمات را به صورت خودکار دریافت کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید.

دریافت تنظیمات اینترنت به صورت دستی: اما اگر تنظیمات خودکار برای تلفن همراه شما وجود نداشته باشد یا به هر دلیلی بخواهید اولین تنظیمات دستی اینترنت را انجام دهید، این روش برای شما بسیار راحت خواهد بود.

در ادامه برای هر یک از سیستم عامل های اندروید و آیفون نحوه دریافت تنظیمات همراه اول از طریق پیامک و یا ورود دستی تنظیمات اینترنت همراه اول را توضیح خواهیم داد.

….. برای خرید اقساطی سیمکارت  912 از شرکت بنیتا سیم اینجا کلیک کنید ….

تنظیمات اینترنت همراه اول برای اندروید

برای پیکربندی اینترنت همراه اول برای گوشی اندرویدی خود می توانید یکی از دو روش زیر را انجام دهید. ابتدا می توانید از روش اول یعنی دریافت تنظیمات اینترنت رایتل از طریق پیامک استفاده کنید. اما اگر تنظیماتی برای موبایل شما وجود نداشته باشد با پیامکی مبنی بر عدم وجود تنظیمات اینترنت برای گوشی شما مواجه می شوید، در نهایت از روش دوم استفاده کنید.

تنظیمات اینترنت همراه اول را از طریق پیامک در اندروید دریافت کنیدبرای استفاده از روش دریافت تنظیمات اینترنت از طریق پیامک باید مراحل زیر را انجام دهید:در مرحله اول باید برنامه SMS خود را باز کرده و گزینه نوشتن پیام جدید را انتخاب کنید.

سپس مدل گوشی خود را مطابق شکل زیر به 8008 ارسال کنید. به عنوان مثال، اگر از Samsung j5 استفاده می کنید، باید تنظیمات اینترنت همراه اول سامسونگ j5 را دریافت کنید. برای این منظور می توانید مدل گوشی سامسونگ j5 را از طریق پیامک به شماره 8008 ارسال کنید. در این صورت درخواست شما بررسی می شود و در صورت وجود تنظیمات برای این مدل گوشی سامسونگ برای شما ارسال می شود و می توانید آن را نصب کنید.

تنظیمات دستی اینترنت همراه اول در اندروید

یکی از روش فعال سازی اینترنت همراه اول باید تنظیمات را به صورت دستی روی گوشی خود انجام دهید. نحوه اعمال تنظیمات دستی اینترنت همراه اول در گوشی های اندرویدی مختلف ممکن است متفاوت باشد، اما مسیری که باید طی کنید مشترک است و در نهایت باید با استفاده از گزینه Access Point به تنظیمات شبکه و سپس از طریق تنظیمات شبکه موبایل بروید. . نام ها یک APN جدید بر اساس تنظیمات اینترنت همراه اول ایجاد کنید. در اینجا نحوه پیکربندی اینترنت همراه اول سامسونگ با نسخه اندروید 11 آورده شده است. برای این منظور باید:

در مرحله اول وارد صفحه تنظیمات گوشی موبایل اندرویدی خود شوید.

سپس از بین گزینه های موجود باید منوی Connection را انتخاب کنید.حال در این مرحله از اعمال تنظیمات اینترنت موبایل ابتدا باید گزینه Mobile networks را انتخاب کنید.اکنون صفحه جدیدی به شما نمایش داده می شود که در این مرحله باید گزینه Access point name را انتخاب کنید.

اکنون زمان تعریف APN همراه اول است. در این مرحله باید گزینه Add را در بالای صفحه لمس کنید.در این صورت صفحه ای مشابه تصویر زیر باز می شود که در آن باید تنظیمات اینترنت همراه اول را وارد کنید. در این صفحه فقط فیلد اصلی S2 را با عناوین مناسب پر کنید. این 2 فیلد عبارتند از:

نام: در این قسمت باید نام شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت خود یعنی همراه اول را به صورت MCI-GPRS وارد کنید.APN یا Access name: در این قسمت باید APN همراه اول را به عنوان mcinet وارد کنید.در نهایت 3 نقطه بالای صفحه را لمس کرده و سپس گزینه Save را انتخاب کنید تا تنظیمات اعمال شده ذخیره شوند.

اکنون فقط باید یک بار گوشی خود را خاموش و روشن کنید و سپس سرویس دیتا خود را فعال کنید. خواهید دید که اینترنت شما متصل است و می توانید از اینترنت همراه اول در گوشی خود استفاده کنید.

…. برای خرید سیم کارت همراول از شرکت بنیتاسیم اینجا کلیک کنید ….

فعال شدن سیم کارت همراه اول چقدر زمان میبرد ؟
فعال شدن سیم کارت همراه اول چقدر زمان میبرد ؟

فعال شدن سیم کارت همراه اول چقدر زمان میبرد ؟

در ابتدا توجه داشته باشید که سیم کارت پس از مدت کوتاهی پس از تحویل به شما فعال می شود که ممکن است 1 یا 2 روز کاری طول بکشد اما در صورت عدم حصول نتیجه از روش های زیر استفاده کنید تا به نتیجه بهتری برسید. . به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

روش های مختلفی را در این مقاله به شما می گوییم که روند فعال سازی شما را سرعت می بخشد، توجه داشته باشید که این روش ها به معنای فعال سازی سیم کارت شما نیست!

نحوه فعال سازی سیم کارت هدیه همراه اول

اگر سیم کارت جدید همراه اول خود را با یکی از درخواست های بالا دریافت کرده اید، در پشت درگاه سیم کارت یک شماره سریال 19 رقمی برای فعال سازی وجود دارد که با دستور زیر می توانید آن را روی سیم کارت فعلی خود پیدا کنید. کد: وارد کنید:

# شماره سریال * 45 * 10 *

در مقابل شماره سریال 19 رقمی، پین 1 را در سیم کارت جدید وارد کنید تا سیم کارت در گوشی شما فعال شود و بتوانید از آن استفاده کنید.