خرید اقساطی سیمکارت همراه اول ۹۱۲

ایا تابحال به این فکر کرده اید که چرا خرید اقساطی سیمکارت همراه اول ۹۱۲ از اهمیت زیادی برخوردار است ؟ این پیش شماره در میان کاربران از محبوبیت ویژه ایی برخوردار است، به همین علت افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند. برای این پیش شماره از صفر تا نه، ده کد مختلف در نظر گرفته شده است.خرید اقساطی سیم کارت همراه اول، یکی از راه های مطمئن برای داشتن انواع شماره های رند و معمولی است.خط0912 برای افرادی ست که نمی توانند به صورت نقد ، سیم کارت موردنظر خود را خریداری کنند. در اخراز این طریق میتوانید با هر توان مالی،سیم کارت اولیه خود را خریداری کنید.همچنین قیمت سیم کارت همراه اول ۹۱۲ بستگی به کد ان دارد.زمانی که سیم کارت 0912 کد 1 دارد، به این معنی است که پس از پیش شماره 0912 ، بلافاصله عدد یک آورده می‌شود.کدهای 1 تا 3 قیمت بیشتری نسبت به سایر کدهای دیگر دارد.اگر قصد خرید سیم کارت دائمی ارزان همراه اول دارید بهتر است به سراغ کدهای بالاتر بروید. علت گران بودن کدهای پایین، تنها به قدمت و اعتبار آنها در بازار برمی‌گردد.بنابراین هیچ تفاوتی در تعرفه‌ها و ارائه خدمات وجود ندارد.

 

چرا سیمکارت ۹۱۲ همراه اول را اقساطی بخریم ؟

چرا سیمکارت ۹۱۲ همراه اول را اقساطی بخریم ؟

بدلیل داشتن کیفیت بالا و قیمتی مناسب،همچنین برای خرید سیم کارت همراه اول با پیش شماره ۹۱۲ نیازی به چک و سفته ندارین! شما میتوانید با هر بودجه ای این نوع سیمکارت را خریداری نمایید.

مزایای خرید سیمکارت اقساطی همراه اول

1.دائمی بودن سیمکارت
۲.دارای انواع کد متنوع
۳.انتخاب نوع رندی شماره قبل از خرید

مراحل فعالسازی سیمکارت اقساطی همراه اول ۹۱۲

زمانی که فرآیند اولیه ثبت نام سیم کارت همراه اول خود را با موفقیت پشت سر گذاشتین سیمکارت را در تلفن قرار میدین و از طریق پین روی پوکه سیمکارت سیمکارت را فعال کنید و لازم است که اولین ارتباط تلفنی یا پیامی را با سیم کارت خود داشته باشید. برای این کار کافی است که سیم کارت را روی گوشی تلفن همراه خود قرار داده و یک تماس تلفنی برقرار کرده یا یک پیامک به یک شماره تلفن ارسال نمایید.پس از آن سیم کارت برای شما فعال شده و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

خرید اقساطی سیمکارت همراه اول ۹۱۲ از بنیتاسیم

شرکت بنیتاسیم سالیان سال است که در زمینه خرید و فروش سیمکارت و همچنین در زمینه گرفتن وام با سیم کارت 912 فعالیت دارد. با بنیتاسیم در کمترین زمان ممکن میتوانید اقدام به خرید سیم کارت کرده و ان را فعال سازید. علاوه بر این میتوانید سیمکارت همراه اول خود را با هر پیش شماره ای به صورت اقساطی و نقد خریداری کرده و استفاده نمایید.