خرید سیمکارت رند همراه اول

برای خرید سیم‌کارت‌های همراه اول می‌توانید به دفاتر فروش و یا دفاتر خدماتی با داشتن کارت ملی مراجعه نمایید و سیم‌کارت خود را خریداری کنید. اما عده‌ای ابجای اینکه از دفاتر خدماتی خرید کنند، ترجیح می‌دهند که از بازار آنلاین سیم‌کارت، خرید خود را انجام داده و بجای اینکه یک شماره‌ی معمولی داشته باشند، یک شماره‌ی رند و خاص برای خود خریداری کنند.

 

با انواع شماره های رند اشنا شوید

 

پس از پیشرفت تکنولوژی استفاده از خطوط تلفن رند به مرور زمان بسیار داغ شد. در کنار جذابیت و خاص بودن یک شماره تماس رند، سهولت بخاطر سپردن یک خط رند موجب پرطرفدار شدن این خطوط در کسب و کارهای مختلف شده است. لذا خرید سیم کارت رند دارای ارجعیت بیشتری است. در ادامه به انواع سیم کارت های رند میپردازیم؛

۱. رند اینه ای
در سیم کارت رند آینه ای حداقل 4 رقم آن به شکل متقارن نسبت به یکدیگر قرارمیگیرند. هرچقدر تعداد این ارقام بیشتر باشد مرغوبیت سیم کارت بیشتر خواهد بود.

۲.رند پله ای از اول و اخر و ۳پله

در این نوع سیمکارت رند پله ای حداقل 4 رقم آن دو به دو، به شکل پلکانی کاهش یا افزایش پیدا میکند. که هرچقدر تعداد این ارقام بیشتر باشد مرغوبیت سیم کارت بیشتر خواهد بود.
رند پله ای از آخر: قسمت رند پله ای سیم کارت در آخر شماره قرار داشته باشد.رند سه پله:در سیم کارت رند سه پله 6 رقم آن دو به دو، به شکل پلکانی کاهش یا افزایش پیدا میکنند.

۳.رند تاریخ تولدی

در سیم کارت رند تاریخ تولدی 4 رقم اول پس از پیش شماره یا 4 رقم آخر آنها سال شمسی یا میلادی است.

۴.رند تکرار پیش شماره

دند پیش شماره، به این صورت است که پیش شماره در آنها تکرار میشود.

۵.رند گفتاری

در سیم کارت رند گفتاری پس از پیش شماره و یا 6 رقم آخر آنها ارقام بصورت جفت جفت سه رقمی، یک عدد هستند.

۶.رند حرفی

در سیم کارت رند حروفی به جز پیش شماره، بخشی یا تمامی ارقام باقی مانده طبق حروف انگلیسی درج شده بروی شماره گیر تلفن اسم یا کلمه ای را تشکیل میدهند.

سیمکارت رند چه مزیت هایی دارد؟

ماندگاری در ذهن مخاطبین

این یک مزیت بزرگ به ویژه برای صاحبان کسب و کار محسوب می‌شود.در واقع یک سیم کارت رند به راحتی در ذهن‌ها می‌ماند و کلاس کاری شما را افزایش میدهد

موثر در برندینگ

به عنوان مثال اگر شما قصد تبلیغات برند خود را داشته باشید، شماره‌ی رندی که روی تراکت‌ها بیلبوردها و کارت ویزیت‌های خود میزنید به آسانی در ذهن مخاطبیت ثبت می‌شود.

ایجاد یک تصویر مثبت از شخصیت شما در ذهن مخاطب

یک سیم کارت رند تصویری که از شخصیت شما به دیگران نشان می‌دهد این است که، ریزبین بوده و به کوچکترین جزئیات اهمیت می‌دهید. به عنوان مثال شماره رند روی کارت ویزیت یک مهندس معمار ناخودآگاه به مشتری وی القا می‌کند که مهندسی منظم، دقیق است و به همه جزئیات توجه می‌کند

خرید سیم کارت رند همراه اول از بنیتاسیم

شرکت بنیتاسیم سال های متمادی است که در زمینه فروش سیم کارت و گرفتن وام با سیم کارت 912 فعالیت دارد. بنیتا قصد دارد تا در کمترین زمان ممکن بتوانید سیم کارت خود را خریداری کنید. همچنین این امکان وجود دارد که شما عزیزان میتوانید از بین پیش شماره های مختلفی که وجود دارد، یکی را انتخاب و سپس خرید خود را نهایی کنید.