معرفی انواع سیم کارت و ذکر کاربرد هریک

معرفي انواع سیم کارت هاي معتبر در ايران :

در عصر امروزی کمتر کسی است که نداند سیم کارت چیست و یا چه کاربردی دارد. انواع سیم کارت ها جزء جدا ناپذیر گوشی همراه میباشد که بدون آن مکالمه و ارتباطی برقرار نخواهد شد و همچنین میتوان گفت جزعی از ابزارهای حیاتی زندگی امروزه بشر شده است. این قطعه الکترونیکی با جا دادن هویت مشترک، شماره شناسایی بین المللی سیم کارت و شماره تلفن همراه( شماره اختصاصی مشترک) در دل خود پس از فعال شدن به مشترکین خود اجازه می دهد تا از خدمات شبکه بهره ببرند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی از سیم کارت ها فقط به عنوان برقراری تماس تلفنی و یا ارسال پیامک استفاده نمیکنند بلکه در تهیه آن باید به چند مورد توجه کرد.

….برای خرید سیمکارت رند همراه اول کافیست اینجا کلیک کنید ….

با توجه به تنوع در سیم کارت ها، قبل از تهیه سیم کارت، به محل زندگی و یا محیط کارتان توجه کنید تا سیم کارتی را تهیه کنید که آنتن دهی بالایی داشته باشد.

عصر امروزی عصر تکنولوژی و فناوری است و تمامی کارها به صورت آنلاین و اینترنتی امکان پذیر است پس سیم کارتی را تهیه کنید که امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت را به شما بدهد.

با همه گیر شدن استفاده تلفن همراه شرکت های مختلفی وارد بازار رقابت شده اند و سیم کارت های مختلف را روانه بازار کرده اند که هر کدام به هر نحوه ایی مانند طرح های تشویقی در کاهش مکالمات، بسته های اینترنتی و…توانسته اند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند که شما باید بهترین را انتخاب کنید.

سیم کارت ها هم مانند همه محصولات دیگر از بدو تولدش تا به امروز دارای تغییراتی شده است که پیشرفت در گوشی های هوشمند امروزی بر تغییرات آن بی تاثیر نمیباشد و توانسته آنها را به سیم کارت های نانو، مینی و میکرو تبدیل کند. اما باید یادآور شد که کارایی سیم کارت ها همه به یک نوع میباشد.

…. برای گرفتن وام با سیمکارت 912 اینجا کلیک کنید ….

انواع سیم کارت

 سیم کارت نانو :

یکی از کوچکترین و به نوبع خود یکی از جدیدترین انواع سیم کارت ها، سیم کارت نوع نانو میباشد که با تغییرات شگرفی که در شکل ظاهری خود یعنی با داشتن ابعاد 12.3 میلیمتر (طول) در 8.8 میلیمتر (عرض) و با ضخامت 1.67 میلیمتر به وجود آورده توانسته در برخی از گوشی های هوشمند مانند مدل های جدید اپل و برخی انواع تبلت ها قابل دسترس باشد. سیمکارت نانو آنقدر کوچک است که هنگام استفاده از آن فقط جیپ سیم کارت از کل قاب آن باقی می ماند یعنی هیچ بخش پلاستیکی در سیم کارت با این اندازه وجود نخواهد داشت. امروزه این نوع سیم کارت در کشور عزیزام ایران هم در بازار موجود و قابل ارائه میباشد.

سیم کارت مینی :

سیم کارت های مینی در سال 1996 چند سال بعد از تولید سیم کارت فول سایز که در سال 1991قابل اجرا بودند وارد بازار شدند و یکی از قدیمی ترین مدل های سیم کارت است که به دلیل قدیمی بودنش بیشتر در گوشی های قدیمی و البته خاص مورد اجرا میباشد. سیم کارت های مینی دارای 25 میلیمتر طول و 15 میلیمتر عرض و ضخامتی 0.76 میلیمتری هستند که برای آسیب ندیدن به سیم کارت و جلوگیری از خطا فقط یکی از گوشه های آن بریده میشود. این نوع سیم کارت در گوشی های جدید به دلیل تغییراتی که در ساختار آنها به وجود آمده است آنچنان کاربردی ندارد و در برخی از تلفن هایی مانند آیفون 3 و یا ایسوز4 قابل استفاده میباشد.

انواع سیم کارت میکرو :

یکی از استانداردترین انواع سیم کارت های موجود در بازار سیم کارت میکرو میباشد که با اندازه استانداردش در تمامی تلفن های هوشمند جای میگیرد و این ویژگی به سازندگان گوشی های موبایل این امکان را میدهد تا گوشی هایی باریکتر بسازند. سیم کارت میکرو به شما اجازه میدهد تا با دستگاههای برش و یا قالبهای مخصوص برش، بدون آنکه به مدار اصلی سیم کارت صدمه ایی وارد شود آنها را در ابعاد 15*12 برش بزنید.

….برای خرید سیمکارت همراه اول کافیست اینجا کلیک کنید ….