خرید اقساطی سیم کارت همراه اول

سیم کارت همراه اول سیم ‌کارت‌هایی هستند که میزان مکالمات قابل انجام تماس اعم از (داخل کشور، خارج از کشور) با آن سیم‌ کارت، بستگی به شارژ خریداری شده، (با خریدن شارژ) توسط مشترک دارد. سیم کارت همراه اول توسط اپراتور همراه اول، در سال ۱۳۷۳ در ایران عرضه شد.در ایران نیز سیمکارت همراه اول تکنولوژی جدیدی به شمار می‌آمد. با جدی شدن و خصوصی سازی صنعت مخابرات كشور و اهمیت حضور سیمکارت همراه اول در بازار رقابت تجاری، شركت همراه اول از سال ۱۳۸۶، دارای «نام»، «نشان»، «رنگ» و «شعار» تجاری وی‍ژه خود شد.

ارزش سیم کارت های همراه اول

 

همچنین در سال ۱۳۸۹ پس از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، این شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. سیم کارت‌های دائمی همراه اول دارای اعتباری ویژه‌ای هستند که خیلی قبل ‌تر از سیم کارت‌های اعتباری عرضه شده‌اند. همچنین اولین سیم کارت همراه اول با پیش‌شماره 0912 در سال ۱۳۷۳ عرضه شد که می‌توان گفت هرچه دایره خط قدیمی‌تر باشد، ارزش بیشتری دارد.

اپراتور همراه اول از همان ابتدای فروش سیم کارت‌های خود، خطوط دائمی را گران‌تر از خطوط اعتباری عرضه کرده است و در تعرفه همراه اول،همراه اول خدمات سیم کارت دائمی خود را ارزان‌تر از سیم کارت‌های اعتباری تعیین کرده است.

سیم کارت همراه اول ارزش قسطی خریدن را دارد؟

سیمکارت همراه اول اولین سیمکارت رومینگ کشور ایران میباشد. سیمکارت همراه اول در دو نوع دائمی و اعتباری موجود است که قیمت این دو مدل متفاوت میباشد. سیمکارت همراه اول قابلیت استفاده در تمامی کشورهایی که قرارداد رومینگ با همراه اول دارند قابل استفاده میباشد. همچنین سیم کارت مدل دائمی و اعتباری همراه اول دارای مکالمات نامحدود و اینترنت پر سرعت است.  این امکان باعث میشود که ارزش و کیفیت ان زیاد باشد و ارزش قسطی خریدن را دارد.

برای گرفتن وام با سیم کارت 912 کلیک کنید

 

مزایای خرید اقساطی سیم کارت همراه اول

۱. افزایش قدرت انتخاب خرید. تقسیم هزینه‌های سنگین به پرداخت‌های متناوب ماهانه

۲. پرداخت پس انداز به صورت هوشمندانه

۳. دائمی بودن سیمکارت

۴. دارای انواع کد متنوع

۵. انتخاب نوع رندی شماره قبل از خرید

خرید اقساطی سیمکارت همراه اول از بنیتاسیم

خرید اقساطی سیم کارت همراه اول، یکی از راه های مطمئن برای داشتن انواع شماره های رند و معمولی است. در حال حاضر شرکت بنیتاسیم سالیان سال است که در زمینه خرید و فروش سیمکارت فعالیت دارد. با بنیتاسیم در کمترین زمان ممکن میتوانید اقدام به خرید سیم کارت کرده و ان را فعال سازید. همچنین میتوانید از بنیتاسیم سیمکارت همراه اول خود را با هر پیش شماره ای به صورت اقساطی و یا نقد خریداری کرده بدون نیاز به سفته و چک و  میتوانید در کمترین زمان سیمکارت را خریداری  کرده و استفاده نمایید

شرایط قسطی خریدن سیمکارت همراه اول چیست؟

متقاضیان سیم کارت دائمی همراه اول  می توانند با انتخاب یکی از طرح های تقسیط 6 ماهه یا 36 ماهه، به سادگی به جمع مشترکین دائمی همراه اول بپیوندند.و دیگر نیازی به سیمکارت اعتباری که نیاز به شارژ دارد نیازی ندارید معمولا پیش پرداخت خرید سیمکارت معادل یک سوم قیمت خط می باشد، و قسط های آن بستگی به تعداد ماه اقساط دارد. شرط اصلی خرید قسطی سیمکارت همراه اول این است که خریدار موظف به پرداخت اقساط به موقع باشد چرا که در غیر این صورت فروشنده سیمکارت می تواند در صورت عدم پرداخت اقساط، سیمکارت را قطع نماید و یا استفاده از ان را محدود کند.

برای خرید اقساطی سیم کارت همراه اول 912 کلیک کنید