خرید سیمکارت رند

خرید سیم کارت رند شاید امروزه یکی از چالش های مردم باشد و به دلیل قیمت بالای آن خرید این نوع سیم کارت برای همگان میسر نیست. اما باید در نظر داشت که داشتن و خرید سیم کارت رند مزایای زیادی دارد. مزایایی چون برند سازی که در دنیای دیجیتال مارکتینگ بسیار موثر واقع شده است. همچنین باید گفت که سیمکارت رند انواع مخالفی دارد که در ادامه با آنها آشنا میشویم.

….. برای خرید اقساطی سیم کارت همراه اول 912 تنها کافیست کلیک کنید …..

داشتن سیم کارت رند چه مزایایی دارد ؟

برند سازی

در بازار آنلاین امروزی برند سازی یکی از تاثیر گذار ترین بخش های بازاریابی میباشد. در بازار رقابت امروزی صاحبان کسب و کار باید هر کاری کنند تا برند خود را میان افراد به قول معروف جا بیندازند. یکی از تاثیرگذار ترین روش ها برای برند سازی شماره ای است که از آن برای شناساندن خود به دیگران استفاده میکنید. اگر شما به دنبال تبلیغات برای برند خود هستید باید دسترسی مشتری را به خود آسان کنید. زمانی که شماره شما رند باشد، مشتری به راحتی با شما ارتباط میگیرد و از طرفی در ذهن او ماندگار خواهید شد. برای مثال خیلی از افراد بجای اینکه به تبلیغ شما نگاه کنند به شماره ی شما دقت میکنند. تاثیر سیمکارت رند در برندینگ را جدی بگیرید.

سیم کارت های رند سریع ترین اپراتور ها را دارا میباشند

سیم کارت های رند مزیت های بسیتری دارد که خرید این نوع سیم کارت را ملزم میکند. یکی دیگر از فواید داشتن سیم کارت رند این است که این سیم کارت ها یکی از سریع ترین اپراتور های موجود در کشور ایران میباشد. همچنین در حال حاضر این سیم کارت ها سرویس های 4.5G و 4G را پشتیبانی میکنند. نا گفته نماند که سیم کارت های همراه اول آنتن دهی بی نظیری در تمامی نقاط ایران دارند. این یکی از ویژگی های خرید سیم کارت همراه اول میباشد.

ایجاد یک تصویر مثبت از شخصیت شما در ذهن مخاطب

یک سیم کارت رند تصویری که از شخصیت شما به دیگران نشان می‌دهد این است که، ریزبین بوده و به کوچکترین جزئیات اهمیت می‌دهید. به عنوان مثال شماره رند روی کارت ویزیت یک مهندس معمار ناخودآگاه به مشتری وی القا می‌کند که مهندسی منظم، دقیق است و به همه جزئیات توجه می‌کند. بنیتا سیم یک جمله معروف دارد که میگوید همیشه با دیگران متفاوت باشید. داشتن سیم کارت با شماره رند یکی از این وجه های تمایز است.

چرا ذهن به شماره های رند علاقه دارد ؟

رند بودن شماره به معنای قرار گرفتن مجموعه‌ای از اعداد به ترتیبی خاص در کنار یکدیگر میباشد. همواره از قدیم ارقام رند جذابیت مختص به خود را داشته اند و این موضوع سبب جدا شدن آنها از الباقی ارقام شده است.این موضوع سبب شده تا این شماره ها راحت تر در ذهن شکل گیرند و به حافظه ی طولانی مدت انتقال یابند. حتی اگر دقت کنید ذهن به صورت ناخداگاه اعداد اعشار را گرد میکند تا راحت تر در حافظه ی خود ذخیره کند. همچنین خواستار آن است که شماره هایی با ترتیب منظم را در دیتای خود ذخیره سازد. به همین دلیل است که بسیار توصیه میشود تا صاحبان کسب و کار های بزرگ از شماره های رند استفاده کنند. حتی در آزمونی که سالیان پیش بین شرکت ها برگذار شد و حدود 1552 کمپانی در 6 امتحان رسمی انجام شده بود، نتایج این گونه بود که ذهن انسان اعداد منظم را دنبال میکند و اعداد نامنظم را انتخاب نمی‌کند حتی اگر انتخاب سیم کارت های معمولی مناسب تر و حتی مقرون به صرفه تر نسبت به سیم کارت رند باشد.

خرید سیم کارت رند از بنیتا سیم

شرکت بنیتا سیم سال های متمادی است که در حوضه ی فروش سیم کارت و دادن دریافت وام با سیم کارت 912 فعالیت دارد و به واسطه ی این فعالیت توانسته مشتریان زیادی را متوجه خود کند و خدماتی بی نظیر را ارائه میدهد. شما عزیزان میتوانید برای خرسید سیم کارت رند با هر پیش شماره ای از سایت بنیتاسیم اقدام کنید. همچنین وجود مشاوران متخصص در این امر خرید را برای شما عزیزان آسان میکند و رضایت را به شما هدیه میدهد. امروزه رقابت بین فروش سیم کارت رند با قیمت های نجومی افزایش پیدا کرده است. اما در بنیتا سیم شما با پایین ترین قیمت سیم کارت در خواستی خود را خریداری میکنید.