چه راهکاری برای رفع مشکل انتن دهی انجام دهیم؟

 تمام راهکاری برای رفع مشکل انتن دهی انجام دهیم

وقتی گوشی موبایل شما با مشکل انتن دهی  برمیخورد اولین سوالی که برای شما پیش میاد اینه که چه راهکاری برای رفع مشکل انتن دهی انجام دهیم؟ در اینجا ما هستیم که گوشی های موبایل را می سازیم. ما با تلفن همراه خود صحبت می کنیم، پیامک می نویسیم، وب می گردیم، از برنامه ها استفاده می کنیم، بازی می کنیم و همیشه عکس می گیریم. بیش از 50 درصد ایرانی ها از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و همین سبک زندگی باعث می شود انتظارات در انتخاب و خرید گوشی موبایل افزایش یابد. برای یک گوشی هوشمند، هیچ چیز مهمتر از یک آنتن قوی نیست. دریافت وام سیم کارت همراه اول از شرکت بنیتاسیم

چه راهکاری برای رفع مشکل انتن دهی انجام دهیم،ممکن است رویدادهای زیر رخ دهد:

افزایش تماس های از دست رفته

کیفیت صدای ضعیف

کاهش شدید سرعت اینترنت یا عدم اتصال به اینترنت

اس ام اس و ایمیل به مقصد نرسیدند

شبکه های اجتماعی به حالت تعلیق درآمدند (شما نمی توانید به شبکه های اجتماعی متصل شوید)

اگر این تجربه را داشته اید و وقتی گوشی شما فقط یک خط آنتن دارد، شروع به دعا می کنید و با خود عهد می کنید که اگر آنتن قطع نشود، دیگر آن پیرمرد نخواهید بود. بنابراین شما دقیقاً می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم!

 بهتر است آنتن به طور کامل قطع شود و تکلیف ما مشخص باشد تا اینکه هر بار معطل کنیم و منتظر ارسال و دریافت مجدد آنتن باشیم. اما هنگامی که آنتن می پرد یا ضعیف می شود، نوار پیشرفت برای ارسال پیامک یا اتصال به اینترنت روی 99٪ متوقف می شود. در دنیای همیشه در حال اتصال و پرشتاب امروزی، عدم اتصال به اینترنت به دلیل آنتن دهی ضعیف تلفن اصلا قابل قبول نیست.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هر ماه قبض تلفن همراه خود را کامل پرداخت می کنید، پس حق دارید در ازای پولی که می پردازید، خدمات مناسبی دریافت کنید. بدون آنتن خوب برای شبکه های 3G، 4G، LTE، تلفن همراه در واقع چیزی شبیه به یک ماشین حساب فانتزی است که می توان از آن عکس گرفت و از داشتن آن لذت برد.

خب، همه اینها را گفتیم تا شما را با چه راهکاری برای رفع مشکل انتن دهی انجام دهیم اشنا کنیم

 

راه حل 1: چه راهکاری برای رفع مشکل انتن دهی انجام دهیم این است که همه موانع را از بین ببرید.

همیشه یک بازی مارکوپولو بین موبایل شما و آنتن شرکت وجود دارد. هر بار که تلفن همراه شما فریاد می زند “مارکو!” اون یکی باید بگه پولووو! اگر مسیر بین آنها هموار باشد، می توانند بهتر به یکدیگر پاسخ دهند، اما زمانی که سردرگمی زیاد و موانع مختلف بین آنها وجود دارد، ارتباط این دو نیز دشوارتر می شود. وقتی می بینید که مردم گوشی های خود را بالا می برند یا به سمت پنجره می روند، در واقع این موانع بین دکل آنتن و تلفن همراه را از بین می برند.

راه حل 2: نزدیک ترین دکل ها را شناسایی کنید!

مکان یابی نزدیک ترین دکل ها به شما کمک می کند تا بهترین آنتن را داشته باشید. هر چه فاصله از دکل کمتر باشد، سیگنال قوی تر است.

– جستجوی آنتن: با اینکه کمی قدیمی است و سرعت کمی دارد، اما اطلاعاتی که در آن قرار دارد بیشترین است. برای یافتن این اطلاعات، باید مدت زیادی منتظر بمانید

– پذیرش سلولی: کافی است کد پستی یا نام شهر و ایالت را وارد کرده و بقیه را به سایت بسپارید. دادن. بدیهی است که اطلاعات این سایت در ایالات متحده قابل استفاده است.خرید اقساطی سیمکارت همراه اول از بنیتاسیم

راه حل 3: باتری خود را همیشه شارژ نگه دارید!

تلفن همراه شما چندین کار مختلف را همزمان انجام می دهد. اتصال به دکل آنتن به انرژی زیادی نیاز دارد، بنابراین اگر باتری شما خالی باشد، ممکن است تلفن نتواند انرژی مورد نیاز برای دریافت سیگنال را پیدا کند. به همین دلیل است که بسیاری از تلفن ها دارای حالت ذخیره باتری هستند تا بتوانند سیگنال آنتن را پیدا کنند.

بررسی گوشی های غیرفعال

گوشی هایی که شماره سریال آنها یعنی IMEI مشکل دارد و مورد تایید شبکه نیست. با این حال گوشی روشن می شود اما آنتن نمی دهد. اکثراً اگر این گوشی ها با سیم کارت روشن شوند، پیامی با موضوع «ثبت سیم کارت انجام نشد» روی صفحه ظاهر می شود. در این صورت شماره سریال گوشی IMEI باید توسط مخابرات وارد شبکه شود و یا توسط باکس های نرم افزاری که مربوط به تعمیرات نرم افزار موبایل است تعمیر شود.

مشکلات انتن دهی ظاهری و لحظه ای

آنتن لحظه ای: آنتن دهی در زمان روشن شدن گوشی وجود دارد و به مرور زمان آنتن قطع می شود و موبایل دیگر آنتن نمی دهد. در این صورت تقریباً می توان مطمئن بود که مشکل مربوط به آی سی PF است. تعمیرکاران موبایل می دانند که آی سی PF روی برد و نقشه شماتیک موبایل به نام RF PA نمایش داده می شود. گاهی اوقات یک مشکل نرم افزاری باعث این مشکل می شود و برای رفع مشکل باید از جعبه تعمیر موبایل و تعمیر فایل PM استفاده کرد. کلیه عملیات مربوط به تعمیر نرم افزار از طریق باکس ها مربوط به تعمیرات نرم افزار موبایل می باشد.

آنتن خارجی: به آنتن کاذب معروف است. در این حالت گوشی شبیه آنتن به نظر می رسد، اما نمی توانید با آن تماس بگیرید یا با شماره موبایل تماس بگیرید. مشکل آنتن دهی کاذب بیشتر در گوشی های برند سامسونگ دیده می شود. در صورت بروز این مشکل، مشکل آی سی را می توان با تعویض آی سی PF و گاهی اوقات با استفاده از بخاری برطرف کرد. در صورت بروز مشکل آنتن دهی کاذب در گوشی های نوکیا باید از طریق تعمیرات نرم افزاری مشکل برطرف شود.

مشکلات آنتن دهی ظاهری و لحظه ای

چه راهکاری برای رفع مشکل انتن دهی انجام دهیم فضای مناسب برای انتن دهی

  وجود دیوارها و اجسام بین شما و دکل انتقال سیگنال آنتن می تواند بر قدرت سیگنال و قدرت آنتن موبایل شما تأثیر بگذارد. در این حالت، تلفن نمی تواند به شبکه متصل شود و در حالی که آنتن دو یا چند خط را نمایش می دهد، ممکن است نتوانید تماس بگیرید یا دریافت کنید. برای اینکه متوجه شوید گوشی شما ایرادی دارد یا فضایی که در آن هستید مشکل دارد، موبایل خود را به فضای باز ببرید و سعی کنید با آن تماس برقرار کنید. با این کار امکان ارسال و دریافت سیگنال های قوی تری را در گوشی خود افزایش می دهید. اگر این کار باعث بهبود آنتن دهی موبایل نشد، به مرحله بعد بروید.برای خرید سیم کارت رند همراه اول از بنیتاسیم کافیست کلیک کنید