همه چیز درباره سیمکارت و انواع آن

همه انچه که باید درباره سیمکارت بدانید

همه چیز درباره سیمکارت ؛ سیمکارت دائمی یا اعتباری را می‌توانید به صورت حضوری از طریق نمایندگی‌های خدمات اپراتور‌ها و دفاتر پیشخوان خدمات دولت و یا به صورت غیرحضوری از طریق پورتال یا فروشگاه‌های مجازی اپراتور‌ها خریداری کنید. هزینه سیمکارت ها بستگی به انتخاب نوع شماره ان دارد شماره های رند و شماره های معمولی که شماره های رند معمولا گران تر میباشند. استفاده از سیمکارت ها اصولا برای مکالمات روز مره، خرید اینترنت،همه چیز درباره سیمکارت انجام امور تجاری و…صورت میگیرد.

همه چیز درباره تهیه سیمکارت همراه اول و فعال سازی  سیمکارت

 در هنگام خرید سیمکارت فعالسازی  به این صورت شکل میگیرد که از طریق ارسال رمز یکبار مصرف (OTP) به یکی از سیمکارت‌های از قبل خریداری شده و قابل دسترسی مشترک فعال میشود و برای مشترکین سیمکارت اولی، متقاضی می‌تواند یک شماره معرف را به متصدی ثبت نام اعلام و پس از دریافت پیامک رمز یکبار مصرف (OTP) از سوی معرف و درج در سامانه اپراتور برای خرید و فعالسازی سیمکارت اقدام کند.

….می توانید برای خرید سیم کارت رند همراه اول به شرکت بنیتا سیم مراجعه کنید….

چند سیمکارت میتوانیم به اسم خودمان بخریم؟

براساس قوانین کشور هر شخص حقیقی می‌تواند در مجموع از تمامی اپراتورهای تلفن همراه، حداکثر تعداد ۱۰ سیم‌ کارت فعال را به نام خود کند. همچنین برای افراد غیرایرانی با داشتن مدارک هویتی معتبر شامل گذرنامه، کارت پناهندگی، کارت اقامت (آمایش)، کارت هویت و کارت سبز می‌توانند به ‌صورت همزمان حداکثر سه سیم ‌کارت فعال از مجموع تمامی اپراتورهای تلفن همراه به نام خود داشته باشند. همچنین اشخاص حقوقی مانند شرکت‌ها برای تعداد سیم‌کارت‌های فعال به نام خودشان محدودیتی ندارند.

نحوه استعلام تعداد سیمکارت ها

نحوه استعلام تعداد سیمکارت ها

برای استعلام سیمکارت لازم است با مراجعه به پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بخش خدمات الکترونیکی و یا در نشانی اینترنتی mobilecount.cra.ir از تعداد خطوطی که با کد ملی آنان ثبت‌ شده، آگاه شده و نسبت به غیرفعال کردن خطوطی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنند، اقدام کنند. همچنین مشترکین میتوانند با ارسال کد ملی مالک خط به یکی از شماره‌های ۳۰۰۰۱۵۰ و ۳۰۰۰۵۰۴۹۰۱ از طریق یکی از خطوط تحت مالکیت، نسبت به استعلام تعداد خطوط ثبت ‌شده به نام خود مراجعه نمایند.

…. برای دریافت وام با سیمکارت 912 کافیست اینجا کلیک کنید …..

سیم کارت ویژه و انواع ان چیست؟

در حال حاضر سیم کارت هایی موجود هستند که متخصص یک شهر و افراد میباشند از جمله سیم کارت ویژه انارستان، سیم کارت ویژه جوانان و سیم کارت ویژه دانشجویان در ادامه به تعاریف این نوع سیمکارت ها می پردازیم؛

۱. سیم کارت ویژه انارستان

سیم‌ کارت‌ انارستان، یک سیم‌ کارت‌ اعتباری رایگان برای کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۸ ساله‌ است. این سیم کارت‌ شامل مکالمه، پیامک و دیتای کودکان و نوجوانان میباشد. ویژگی اصلی سیم کارت‌ انارستان اینترنت ان است که مختص  کودکان و نوجوان است. همچنین تعرفه‌های پایه سیم کارت انارستان برای مکالمه و پیامک مشابه سیم‌ کارت‌های اعتباری همراه اول میباشد.

۲. همه چیز درباره سیمکارت سیم کارت ویژه جوانان

سیم کارت های ویژه جوانان دارای بسته های  ۱۰ گیگابایت اینترنت به مدت ۳۰ روز و ماهانه ۲.۵ گیگابایت اینترنت به مدت ۴ ماه از ماه دوم فعالسازی می‌باشد. همچنین یک بسته ۲۰۰ دقیقه‌ای مکالمه داخل شبکه (همراه اول و ثابت) ۳۰ روزه به همراه یک بسته ۲۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه ۳۰ روزه برای جوانان در نظر گرفته شده است.

۳. سیم کارت ویژه دانشجویی

سیم کارت های ویژه دانشجویان همراه اول دارای  ۲۴ گیگابایت اینترنت ۶ ماهه می‌باشد که به صورت ماهانه ۴ گیگابایت اینترنت به مدت ۶ ماه است و همچنین یک گیگابایت اینترنت یک ماهه، ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه، ۴ هزار تومان اعتبار اولیه و ۱۰ هزار تومان هدیه نخستین شارژ  برای سیمکارت‌های اعتباری دانشجویی ارائه شده است.

…..برای خرید سیمکارت همراه اول می توانید به شرکت بنیتا سیم مراجعه کنید ….