انچه باید درباره همراه اول بدانید

انچه باید درباره همراه اول بدانید، و از جمله نقش آن

انچه باید درباره همراه اول بدانید ؛ همراه اول یکی از اولین و قدیمی ترین شرکت های، شرکت مخابرات ایران میباشد که از بدو راه اندازیش در سال ۷۳ توانسته به بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پر سرعت ایران تبدیل شود. شرکت همراه اول که نام آن شرکت ارتباطات سیار ایران می باشد دارای شماره پروانه: ۱۰۰/۱۱۰۰ و شماره ثبت: ۳۲۵۰۸۱ است. این اپراتور در هنگام تاسیسش ۹۲۰۰شماره را در نظر گرفته بود که اولین قدم خود را با واگذاری ۴ سیم کارت خود در ۱۹ مرداد ماه به نهاد ریاست جمهوری شروع کرد. این شرکت اولین سیم کارت را با پیش شماره با کد ۱ وارد بازار کرد و سپس سیم کارت‌های اعتباری از سال ۱۳۸۰ با پیش‌شماره ۰۹۱۱ به بازار آمد و پس از اتمام آن، ۰۹۱۳ آمد و تاکنون با توجه به استان‌های مختلف از ۰۹۱۱ تا ۰۹۱۸ وجود دارد. از مهر ۱۳۹۴ پیش‌شماره‌های ۰۹۹۰، ۰۹۹۱، ۰۹۹۲، ۰۹۹۳ و ۰۹۹۴ هم ایجاد شده‌ است.

 

سیم کارتهای با شماره ۰۹۱۲ به دلیل اعتبار اجتماعی بسیار بالا و شناخته شده در جامعه به یکی از گرانترین سیم کارت های همراه اول تبدیل شده است ناگفته نماند از نظر آنتن دهی و موارد عملکردی، این کد با هیچ یک از سیم کارت‌های همراه اول تفاوتی ندارد ولی اعتبار آن‌ها با هم متفاوت است. به مرور زمان همراه اول آنقدر گسترش پیدا کرد که اکنون به یکی از اپراتورهای پر قدرت تبدیل شده است و توانسته ۸۶ میلیون سیم کارت در ۱۲۴۵شهر و بیش از ۷۰ هزار کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش قرار دهد. همچنین ضریب نفوذ همراه اول حدود ۸۴.۲ درصد و ارتباط رومینگ بین الملل آن با ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲ کشور جهان برقرار است.

می توانید برای خرید سیم کارت رند همراه اول به شرکت بنیتا سیم مراجعه کنید.

خدمات شرکت همراه اول

 

خدمات همراه اول چیست؟

همیشه هنگامی که صحبت از همراه اول میشود تصور ما از این شرکت فقط برقراری ارتباط و مکالمات بین افراد است. اما خدمات اپراتور همراه اول تنها به اینها ختم نمیشود بلکه اینترنت نسل ۳،۴و ۴.۵وای فای اول، سامانه خدمات آنلاین همراه من، باشگاه فیروزه ای، انتقال و انتظار مکالمات و اتصال به نمابر و ديتا را ساپورت میکند . با خرید سیمکارت همراه اول با طرح های شگفتانه خود با ارائه سیم کارت کودک و سیم کارت دانشجو و ..که دارد  توانسته جایگاه ویژه ای را بین این اقشار جامع به دست آورد.

 

شرکت همراه اول به مخاطبانش اجازه مکالمه گروهی، ارسال پیام کوتاه و پیام صورتی را میدهد و همچنین خدماتی چون پرداخت همراه ، پردیس همراه اول، سرویس‌های ارزش افزوده، سرويس رومينگ بين‌الملل، رومینگ بین‌الملل و سرویس اف دی ان را جهت راحتی مشتریان خود در نظر گرفته است. علاوه بر تمامی این خدمات، اپراتور همراه اول به تازگی طرحی به نام وول ت را وارد خدمات قبلی خود کرده است این سرویس این امکان را فراهم کرده تا تماس های صوتی که از طریق اپراتور همراه اول برقرار می شود با کیفیت صدای بیشتری همراه باشد و این سرویس بر بستر ۴جی قرار گرفته است. این آپشن را میتوانید بدون هزینه اضافی با همان تعرفه قبلی در اختیار داشته باشید و از آن بهره ببرید. ‌

شرکت همراه اول به غیر از صدور سیم کارت چه کارهایی انجام میدهد؟

شرکت همراه اول برای برقراری ارتباط بهتر در پشت صحنه های این ارتباطات تلاش های فراوانی میکند که در این متن به چند مورد آن اشاره میشودانچه باید درباره همراه اول بدانید این است که شرکت همراه اول برای ارتباطات و فن آوری های مربوط به انتقال صوت، متن، دیتا و…تمام تلاشش را برای فعال سازی شرکت ها، ادارات، واردات، تاسیس، راه اندازی و… در عرصه داخلی و بین المللی و یا حتی اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی انجام میدهد.سیم کارت ها تنها آن جسم فیزیکی که در دست شماست، نیست بلکه در فعال سازی آن از دستگاه و برنامه هایی اعم از سخت افزارها و نرم افزار ها شبکه استفاده میشود که همراه اول در تولید این دستگاه ها نقش به سزایی دارد.

 

همراه اول با رعایت قوانین و مقررات توانسته با سرمایه گذاری در تاسیس شرکت گروهی، موسسات جدید و یا مشارکت با شرکت های دیگر در گسترش نمایندگی خود کمک شایانی کند.این شرکت در امور قانونی مربوط به سیم کارت وکالت میپذیرد.همراه اول ثبت و صدور هر گونه پروانه ثبت اختراع و علائم تجاری و تولید یا انتقال فن آوری را پذیرا میباشد.و هر گونه وام ،اعتبار و سرمایه گذاری از منابع داخلی و خارجی تحت هر عنوان را ارائه میدهد.

…… شرکت بنیتاسیم سعی دارد تا اطلاعات خوبی را در این زمینه به شما عزیزان منتقل کند …..