چگونگی-افزایش-اعتبار-سیم-کارت-اعتباری-1

روش های افزایش اعتبار سیمکارت اعتباری

چگونگی افزایش اعتبار سیم کارت اعتباری

برای افزایش اعتبار سیمکارت اعتباری  خود با شماره تلفن گویای ۴۴۴ روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران میتوانید  افزایش اعتبار سیمکارت اعتباری خود را افزایش دهید.همچنین میتوانید با ورود رمز کارت شارژ (# – * – ۱۴۰ – *)، اقدام کنید.

تفاوت شارژ سیم کارت ایرانسل و همراه

سیم کارت اعتباری همراه اول به تلفن ثابت و یا به خط همراه اول دیگری دقیقه ای ۶۷۰ ریال است. همچنین این هزینه برای برقراری تماس بین سیم کارت های اعتباری همراه اول با اپراتورهای سیم کارت ایرانسل و رایتل افزایش داشته است و به ۹۳۷ ریال به ازای هر دقیقه می رسد.

…. برای دریافت وام با سیمکارت 912 اینجا کلیک کنید ….

چگونه شارژ سیم کارت خود را به سیم کارت دیگر انتقال دهیم؟

مشترکین اعتباری همراه اول میتوانند شارژ مورد نظر خود به مشترک اعتباری دیگری به دو روش انتقال دهند؛

  1. استفاده از کد های USSD
  2. استفاده از تلفن گویای 444 IVR.

مشترکین اعتباری همراه اول برای سیم کارت همراه اول دیگری میتوانند از کد های زیر از چپ به راست استفاده نمایند؛ برای انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی به اعتباری : # ۱۴۱ * ۱۰ *

برای انتقال اعتبار از سیم کارت اعتباری به اعتباری # ۱۴۲  * ۱۰ *

همچنین برای انتقال شارژ خط به خط ایرانسل میتوانید با استفاده از اپلیکیشن ها، پیامک و کد های دستوری  USSD

۱#*۱۴۲

* یا #۳*۱*۵۵۵*  شارژ خود را به سیم کارت ایرانسل دیگری انتقال دهید.

برای انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری شما می‌توانید پیامکی خالی به شماره ۸۹۱۱ ارسال کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از کد دستوری #۱۴۱*۱۰* این سرویس را فعال نمایید. روش انتقال شارژ از سیم کارت رایتل به رایتل به این صورت میباشد که باید از کد دستوری #۱۳۳* استفاده نمایید.

رفع مسدودی سیم کارت با افزایش اعتبار

عواملی که باعث مسدود شدن سیم کارت میشود، داشتن بدهی است. در این زمان اپراتور می‌تواند سیم کارت شما را یک طرفه یا قطع کامل کند. برای جلوگیری از مسدود شدن سیم کارت خود باید در اولین فرصت به پرداخت بدهی خود اقدام کنید تا سیم کارت شما به حالت عادی برگردد.

….. برای خرید اقساطی سیمکارت  912 از شرکت بنیتا سیم اینجا کلیک کنید ….

سیم کارت بین المللی چیست؟

سیم کارت های بین المللی دارای امکاناتی نظیر مکالمه و سایر امکانات سیم کارت های معمولی را در اکثر کشور‌های جهان را دارند و آنتن دهی آنها در نقاط مختلف کشور بالا است. همچنین سیم کارت های بین المللی می‌توانند تا ۸۵ درصد از هزینه های رومینگ بین الملل را حذف کنند. این نوع سیم کارت ها در کشور هایی نظیر ایران، عربستان، روسیه، ژاپن، آمریکا، ترکیه و… قابل استفاده هستند و هزینه ای در پی ندارد و می توان به صورت رایگان از آن استفاده کرد در برخی از کشور ها نیز این سیم کارت ها، مکالمات ارزان قیمت با نرخ پایینی دارند.

تفاوت سیم کارت بین المللی و محلی در چیست؟

تفاوت سیم کارت بین المللی و محلی
تفاوت سیم کارت بین المللی و محلی

سیم کارت های بین المللی همانطور که از نامش پیداست برای هر نقطه از کشوری قابل استفاده هستند که ۸۵ درصد از هزینه های رومینگ بین الملل را حذف میکنند و از انتن دهی بالا برخورد دارند. اما سیم کارت های محلی این نوع سیم کارت ها در داخل یک کشور قابل استفاده هستند و انتن دهی انها بستگی به رومینگ انها دارن

…. برای خرید سیم کارت همراول از شرکت بنیتاسیم اینجا کلیک کنید ….